Fetsöndag.

Sheeenna
Nu sitter man här, lämnad av alex, och kollar på parlamentet. Brukar alltid kolla på det med pappa, men eftersom att skyttesäsongen är över är jag nu hos mor.
Helgen har varit hur skön som helst. Myskväll hos Alex som bestod av grillat, singstar och mycket prat.
Sen var det prisutdelning och fika i skytten. Fick inte lika mycket priser i år som ja fick när jag var mindre, men fick fan det mumsigaste priset genom tiderna. Kexchoklad och mums mums fick jag av Kenta för alla lusftpistolstävlingarna vi kört (vann alla även fast han fuska). Gör gött.
Sen var jag även på bio med Alex och Martina. Drillbit Taylor tror jag den hette. Rolig var den iaf!

Men nu ska jag koka mig själv lite Brunkulla-te och mumsa med lite Noblesse original till Benknäckargänget - krossa dem som är på 3an.
Idag har jag varit totalt onyttig! Frukosten bestod av chokladpudding med grädde, sen majs i mugg på heron och chips & ostbågar. Inget mer. Aja har ingen lust att vara nyttig av mig idag (a).

Ah juste! måste lägga upp en bild på mig och Brolle Jr. som jag träffade på stan (stan i Södertälje) i fredags. Alla säger att han är så snygg. Men jag vet inte riktigt, diggar inte direkt hans frisyr och han är inte lika brun som på tv. Vet att bilden inte direkt är den finaste på mig men äh det här är till er alla Brolle Jr. älskare. Ja, speciellt till dig Carro ;)
image9

xoxo/ Soffipropp


Kommentarer
Postat av: alex

hahahaa jaa fetade mig åxå i går... åt nog ingenting som va nyttigt... lr jo jag åt köttfärspaj när jag kom hem:D

2008-04-28 @ 16:03:05
Postat av: Carro

men ÅÅÅ! han e ju såå söt!!
jag diggar hans frisyr groooft i alla fall!!
jag e fan avis, det skulle va jag istället för dig soffe på bilden :P!!

2008-04-30 @ 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0