Tråkig dag!

Hallå där allihopa!
nu har man inte skrivit på snart en vecka.
har helt enkelt inte funnit ork!
Helgen var iaf skön, sjukt skön! jag fick sova ut för första gången sen.. ja sen sportlovet!

Anyway, idag har jag gått i skolan dårå.
Sen kom jag hem och kände mig lite extra nördig så jag lirade lite wii. Ja, själv!
Var på ett möte i tvättstugan. Vi har tydligen skaffat en sån där mackapär som man bokar tid i, förstår liksom inte vad som var fel med de där hålen man stoppa lås i.. men allt ska ju vara så nytt och modernt nuförtiden!
Ock efersom mamma är som hon är tog vi båda förgivet att jag skulle vara med på det där mötet, så att jag senare kan instruera henne. Jag menar, kvinnan brukar gå runt och leta efter sina glasögon när hon har dom på sig! och då menar jag inte bara på huvudet, utan på det sätt man ska ha glasögon på: på näsan, framför ögonen.
Hon är för härlig! Älskar dig mamma <3
Men mamma har iaf tur!
För de flesta på förmansvägen är gamla och ensamma, och de flesta såg väll ut som frågetecken där nere.
Men dom lär sig nog!
Efteråt hämtade jag och mor det sista ur maskinerna och fick då besök av instruktören i egen hög person.
Han tyckte jag var en "väldigt klyftig tjej" och började fråga vilken skola och linje jag läser.
När han hörde NV började han inte prata om sitt eget liv, nej han började prata om hans kompis som bor i Sundsvalls liv (!?) Om hur hans kompis blev doktor.
Like I care!
aja det var bara att nicka och le!

Nej nu ska jag ta en långdusch <3

Kommentarer
Postat av: alex

hahahaha din mamma e ju bara bäst:D

2008-04-10 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0