Ett lokomotiv

Idag är det då den första december. Alltså dags att öppna den första luckan i min kalender, min chokladkalender. Det var det första jag gjorde när jag vaknade, innan jag ens hade hunnit kliva ur sängen låg jag där med min kalender i handen och chokladbit i mun! Julkalendrar är nått man inte kan växa ifrån, det är tradition, absolut inget att skämmas över. Ett lokomotiv var det på min lilla chokladbit idag, därav rubriken.

Skolan idag var väldigt lugn, men lång!
Efter skolan kom Yassy och hämtade mig, och jag kan säga att hon inte alls var gad över att få vänta.
Det var rätt långe sen vi träffades senast, hade faktiskt börjat sakna det lilla odjuret.
Vi gick på stan (Södertälje), pratade och käka på donken. Fyfan att jag inte kan låta bli!
Det hade gått kanske två veckor jag käkade där sist. Men med tanke på att jag käka på donken 2-3 gånger i typ 2 månader efter det att jag kom hem från Spanien så har jag gjort framsteg. Men ändå! jag ska bättra mig.

Juste, idag när vi gick på stan såg vi en man i 50-60 års åldern som kissade. Mitt i stan! mellan lindex oxh H&M.
Fyfan sägar jag bara!
Han försökte inte vara liiiiite diskret heller, typ kissa i ett hörn långt ifrån folkmassan.
Nej, han ställde sig mellan två bänkar där folk fan brukar sitta mitt i stan. Vid lekplatsen där barn brukar leka.
Vad hände med respekt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0