God Jul

Ja idag åker jag, ganska snart faktiskt. Ska bara packa och fixa mig så är i alla fall jag redo, och eftersom att jag alltid är sist så är väll alla redo då. haha
Finns inget internet hos farmor så jag kommer inte skriva på ett tag (så vida nån granne inte har internet vilket är ytterst otroligt eftersom att det typ bara bor gamlingar i hennes hus).
Jag har verkligen ingen lust att sitta i bilen i 1-2 timmar, jag har nämligen ett blåmärke på rumpan från när jag råka slänga mig på sängkanten igår. Aj vad ont det gör!

Men jag tänke i alla fall önska er en riktigt God Jul eller som mamma brukar säga "Guud Jul". Ja, hon har lite svårt att ta in att det först är ett "o" och sen ett "u". Haha


Imorgon kommer Han, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0