Har tråkigt

En liten lista jag tog från Martina

ÄRLIGHET
Hur gammal är den äldsta som har stött på dig? Typ 40
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Har inte varit RIKTIGT kär, tyvärr.
Vad tycker du om kärlek? Ja men kärlek är något alla behöver, och då menar jag alla former av kärlek
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Ja, mycket!
Har du svårt för att bli kär? Ja verkligen
När fick du senast en komplimang? Yassy sa att jag var söt, lite läskit måste jag säga!
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej
Har någon kallat dig älskling den sista månaden? Japp


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Jadå
Hånglat med nån riktigt ful: Nej
Hånglat med över 50 pers?: Nej
Gjort något riktigt dumt? Jadå
Gjort något du verkligen ångrar? Regret for wasted time is more wasted time.
Varit nykter på nyårsafton? Ja, vem har inte de liksom..
Åkt ambulans? Ja när jag var 4
Gjort nåt olagligt? Ja
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Nej, det är jag väl för klen för antar jag
Skämts över dina föräldrar? Men JA! Min mamma börjar vattna blommorna på skolan när man ska ha utvecklingssamtal! hur pinsamt är inte det?!
Vilka kläder sover du i? T-shirt
Varit kär? Nej, inte på riktigt
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Jag har chans på alla. HAHA eller....
Är du ensam nu? Japp
Vill du gifta dig? Jadå, flera gånger
Vill du ha barn? Det är klart, jag ska ha ett helt dagis!


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Vet inte
Fick dig att gråta?  Kollade just på andra avenyn, väckte lite känslor...
Du gick på bio med? Gudars det var länge sedan, Eugenia och denise om jag inte minns fel.
Skällde på dig?  Mamma


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja, den senaste timmen!
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Nej
köpt någonting? Nej. =(
Sjungit? Haha Ja. 
Saknat någon? Ja!

Nej nu börjar Idol!
Håller tummarna för Alice.


Kommentarer
Postat av: *Carro

gifta dig flera gånger!?!?!

haha bra mål XD

2008-12-07 @ 23:33:50
URL: http://carolinzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0