Hem ljuva hem

Jag är nyligen hemkommen, och jag måste då säga att det är riktigt skönt! There's no place like home som man brukar säga. Idag blir jag bara hemma för jag är så trött. Inte sömning, utan trött. Jag har inte fått en riktigt god natts sömn på gud vet hur många nätter, och det (som så mycket annat) ger mig huvudvärk. 
Imorgon blir det städning och tvättning för min del, tråkigt, men det måste göras för på måndag kommer mor min hem.
Gudars vad jag har saknat henne!

Så nu ska jag ta mig en skön dusch, sen kanske kolla på en film eller något och sen är det sängen som väntar. Mina planer är att jag ska sova innan 22. Går det inte så behöver jag bara röra en bok så somnar jag nog på ett ögonblick. Här är det strikta regler som gäller, för jag måste vara pigg och allärt imorgon annars orkar jag inte med min hårda dag. Haha.
Såg just att klockan snart är 21 så vi säger såhär, jag tar en dusch sen kollar jag på en film sen sover jag... Klockan lär hinna bli 00 innan jag sover.

Juste, julkänslan är över så jag kände det av dags att pynta av bloggen. Ifall ni inte märkte det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0