Hemligt budskap.

Städ-dag skulle det alltså vara idag. Hur gick det? Sådär om jag ska vara ärlig.
Allt jag skulle göra var att vakna, slänga in tvätten och sedan börja med städningen. Visst vaknade jag och visst slängde jag in tvätten, men inte började jag städa. Jag la mig igen. Är man trött så är man.
Sen blev jag sugen på kexchoklad, och visst hade jag en kexchoklad sparad. Trodde jag i alla fall. Jag letade som en galning efter den. Tillslut frågade jag min käre bror om han hade sett till den. Visst hade han det, han hade till och med ätit den! Varför sa muppen inget kan man undra, då skulle jag inte blivit sugen på en kexchoklad jag inte hade!
Jag blev så sur att jag gjorde en hamburgare till frukost. Vilket är något jag aldrig kommer göra efter nyår. Haha
Sen har jag bara ätit fyra lussebullar på hela dagen. Allt jag tänker på är min kexchoklad!
Dessutom åkte min bror iväg. och lämnade mig själv med tvätt och städning. Okej, städningen var ändå min, men han lämnade mig med tvätten.
Mitt sug efter kexchoklad har gjort att jag inte kunnat tänka på något annat, inte städat. Det måste jag nu göra imorgon bitti!
Nej nu blir jag sur! jag ska göra en massa smutsig disk som min käre bror ska diska!
Japp så blir det, kommer må mycket bättre.
Visst, det är ju bara en kexchoklad, men jag såg fram emot att avnjuta den.


Ge miiiig!

Nu , kl. 2100 börjar Shakespeare in Love på kanal 5.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0