Jag har en liten hemlighet.

Jag och Eugenia har en liten hemlighet, ett litet projekt.
Jag säger inte vad, inte riktigt än. Även fast de flesta redan vet, men inte riktigt alla. Eller de kanske bara tror sig veta.... mwahaha ;D
Men anledningen till att jag skriver det här är att jag är en aning exalterad. Ganska mycket faktiskt.
Det är många känslor, rädsla, glädje, längtan, ångest osv.
Idag har vi i alla fall spikat ett datum, några tror sig veta vilket det är. Kanske har de rätt, kanske inte.
Det kan vara vilken dag som helst nu, kanske redan imorgon. Nu är ju inte det så trolig eftersom att jag ska åka till Östersund då, men man vet aldrig. Vem har sagt att vi måste göra det tillsammans? Haha
Nej nu känner jag att jag avslöjar lite för mycket. Haha
Det är ett problem jag och min käre vän har gemensamt. Vi kan inte hålla det för oss själva. Det bara kommer ut. Och det är inte direkt som att ämnet kommer upp. Nej. Vi startar ämnet genom att avslöja lite. Bit för bit.
Eller har vi....?
Vi kanske har vilselett er hela tiden... Haha
Nej nu avslutar jag detta innan jag råkar lägga upp en bild som avslöjar precis allt!
Jag har verkligen ingen självkontroll!

Hoppas inte Eugenia läser detta, känner att både besvikelse och utskällning kan komma från hennes sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0