Min dator!

Min dator går mig på nerverna, nej den snarare stampar, nej hoppar på mina nerver!
Jag har tvångstankar, de är att om jag har olästa mejl så måste jag läsa dem. Det kan inte stå en siffra inom parantes brevid det där lilla brevet på msn. Den där siffran måste bort, även när andra är inne på msn och har olästa meddeladen ska den bort!
Nu är det så att min skithög till dator inte kan kolla mina mejl. Det går inte helt enkelt! sidan kan inte visas. Jag vet att jag har 8 olästa meddelanden och har på msn live sett vad de hadlar om. Men jag vill få bort dem!
Ett av dem handlar om att Jasmine har laggt upp en bild på mig, den bilden vill jag se. Jag vet att jag inte gillar den, men det går inte. För att min skithög till dator inte heller låter mig gå in på facebook. Allt annat funkar. Fast nu kanske jag överdrev lite, jag kan gå in på facebook, men då ser det ut såhär:

Jag har en bild, men min skithög till dator låter mig inte ladda upp den!!!!

Facebook ser alltså ut som ett word-dokument, det är bara text, ingen design, inga bilder. Som ett word-dokument!
Detta har alltså hållit på sedan igår, min dåliga dag. Jag har en 8a inom parantes och jag vill få bort den. Detta gör mig frustrerad!
Hej jag heter Sofia, och jag har tvångstankar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEj sofia!

2008-12-17 @ 18:41:27
URL: http://kaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0