Skitantik!

Blääää!
Har svenskprov imorgon på antiken. Sen när hör antiken till svenska, det är historia kanske även allmänbildning. Men inte är det svenska!
Vi har hållit på med det i bra många veckor nu, med en massa läxor och filmtittande. Filmerna var ju kul och så men jag har inte gjort en enda läxa, vilket jag ångrar idag.
Fyfan!
Jag kan inte ett piss, och så börjar jag såhär dagen innan. Och så känns det helt hopplöst att jag slumrar till hela tiden, då jag glömt vad jag läst och måste läsa om. Ni kan ju förstå hur intressant antiken är då liksom.
Jag som hade tänkt börja plugga redan i helgen.
Nej nu får jag skärpa mig, stå mitt kasst.
Nu blir det råplugg, sömnbrist och så lite lärdom av mitt misstag!
Behöver något så jag riktigt vaknar till också.

Hej då på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0