Söndag idag

God morgon mina damer och herrar!
Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har verkligen haft fullt upp.
Det har varit plugg, julavslutning, stan, middag, packning och resa till far min.
Så om ni inte har förstått det än så är jag hos pappa i Stöde och på tisdag åker vi vidare till Östersund för att fira jul hos farmor. Mitt mål är att det ska vara jag som kör dit. Lite träning kan behövas innan det lär ske, men ske ska det. Haha

Inatt var det första gången jag sov ut på två veckor, så mitt humör är på topp!
Men nu ropar bilen på mig så jag ska göra mig iordning. Men först tänkte jag ändå lämna er med lite bilder från julavslutningen med tjejerna i klassen.

     

Hej då!

Kommentarer
Postat av: *Carro

hihi ^^ vi såg Brolle!!!

2008-12-21 @ 13:58:36
URL: http://carolinzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0