Juno

Var på bio idag med becca, eugenia, denise och milena. 
Och för en gångs skull kunde milena följa med^^

Jag ville varken se på juno eller gå på heron.. dt e så tråkigt där,

och juno verkade inte så där jätte bra.

menmen alla andra va emot mig och tydligen lyder inte alltid ensam är stark.. :s

Om man tänker efter så va filmen rätt så.. dålig,

och om man tänker efter ännu mer så behöver man inte tänka efter från början för att fatta att den va dålig..

Den va lixom konstig.. rolig men dålig som carro sa :P.


Orkar inte skriva mer..

Men dt va iaf riktigt kul idag tjejer , nästa gång kanske vi kan lyssna lite mer på mig ;) <3


hade bäst! / Sofia


Kommentarer
Postat av: becca

hörru jag va faktiskt på din sidan den här gången! Tyckte ju att vi skulle åka typ till söder oc definitivt sett en annan film.. men hey vem lyssnar på blondinerna ? ;)
PUSS!

2008-02-29 @ 13:17:20
URL: http://henness.blogg.se
Postat av: eugeniiia

hahah:D alltiid roligt med er tjejer:)

eehm...filmen kan man väl liksom ba ta o glömma direkt :| skitfilm....

2008-03-01 @ 01:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0