Säg mu till livet.

Jah, i helgen har jag huvudsakligen packat och sett på film.
Pappa flyttar på lördag, LÖRDAG!
Helt sjukt, inga fler helger och onsdagar i Hölö.
Nej nu får man åka tåg i 3 timmar till ett ställe jag inte vet vad det heter, typ Sundsvall.
Men inte så jättedåligt. Gillar huset där uppe mer, och tomten är ju sjukt stor, nästan en hektar (9000 kvadratmeter). Det finns en damm där och en bäck som rinner igenom. Mysigt. Flaggstång har vi också. Och mitt rum har vi bestämt ska vara gäststugan, men först ska den göras om. Sen skaffar vi ju en snöskoter, så vintrarna blir super.
Fast jag kommer ju inte se honom, Doris och Kajsa lika ofta längre. Känns konstigt.

Nog om det.
Nu har jag bara en veckas papperssorterande kvar, sen börjar mitt lov! Det är alltså 5 dagar kvar!
Då flyttar vi som sagt på lördan, sen blir det städning och sånt som hör till.
Efter det drar vi till stugan på Rödön, dit även Jonna och Mattias kommer. Länge sedan.
Där borta ska vi på Storsjö Yran, som i princip ingen här nere hört talas om.
Det är en tredagars-festival i Östersund. Så nu vet alla ;)
Ja, efter yran blir det Spanien. Om 25 dagar allstå. Längtar.
Måste skaffa en digitalkamera tills dess, min är ju paj. Men jag gillade den inte ändå, så ingen skada skedd.
Funderar på en Samsung Digimax i85 Gold. Men vi får se hur det blir med det.
Såhär ser den ut iaf.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0