iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh.

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh
Finns inte ord för hur glad jag är! (trots att SL nu har gått i strejk, nu måste man då till jobbet(!). Visst, det tar lika lång tid som att ta bussen, men det tar bra mycket mer på krafterna. Värst är nog att Södertäljes bussparkering eller vad det nu är ligger mittemot Bravida. Jag ser de där gubbarna steka(strejka) där i solen på sina feta ärslen när jag går till och från jobbet!)
Anyway,
Det är äntligen klart, allt snack är klart, allt är godkänt!
Jag och alex ska till Spanien! Jag och alex ska till Spanien! Jag och alex ska till Spanien! Jag och alex ska till Spanien!
Trodde verkligen inte att de ska bli av, verkade inte som att det skulle bli av.
Men det blir av!

Fast!
Vi har inte beställt biljetterna än, det gör vi antaglien imorn ^^

Kanske är bra med en strejk ändå, har märkt att min kontition har blivir bra mycket sämre än vad den en gång varit.
Beach 08 here i come!

Puss på er mina kära läsare!
<333

Kommentarer
Postat av: Alex

NU E DE HELT KLART:=) MED BILJETTER OCH ALLT=)=)=)=)

2008-07-03 @ 14:58:18
URL: http://kaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0