Work

Sitter här på jobbet, har gjort det sedan klockan 8.
Är göralös, och har varit det länge.
Det är tyst. Tomt. Dött.
Nästan alla är på semester.
Jag har så tråkigt att jag råkade göra illa mig på häftapparaten.
Äh bara en och en halv dag kvar, japp, är ledig på fredag och halva torsdagen.
Ville inte skatta så tog lite ledigt. Hade jag jobbat de där sista timmarna skulle jag endast få hälften av den lön jag kommer få nu, och sedan få tillbaka några tusingar efter jag deklarerat, nästa år!
Men ledighet = mer lön. Ljuvlig musik i mina öron.
Imorgon ska vi dessutom kolla till hos våra montörer på stadshuset, och ta bilder för en Bravida kalender för 2009. Februarikillen är redan bestämd ;-)
Nåväl, ska inte tråka ut er någe mer.
Har verkligen inget bättre att skriva om.

Gudars vad jag längtar till Spanien

  Min morster bor in det högsta huset rakt häröver ^ om jag inte minns fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men tänk om du inte tycker februarikillen ens e snygg=)

2008-07-15 @ 13:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0