Youtube

Youtube, farliga grejer. Beroendeframkallande, det är precis vad det är.
Det börjar med ett oskylldigt litet klipp, sen ett till, och ett till osvosvsov.
Innan man vet ordet av det är man långt ifrån där man börjat. Och det tar aldrig slut!
Det började med att jag såg ett klipp om den norska svordommen "faen" (?!) och slutade med Hayden Panettiere's musikvideo "Wake up call". Ja, hon sjunger tydligen också. Gillar det inte, får ont i öronen. Ljudet går liksom upp och ner, lågt sen högt sen lågt osv. Och så känns det lite som Paris Hilton - Stars are blind. Jag säger inte att hon sjunger falskt som Paris, inte alls, hon har en riktigt fin röst faktiskt. Inget speciellt, men fint. Låten däremot. Nej, inget för mig.
Aja ni får avgöra själva http://www.youtube.com/watch?v=6owM7MJwcwQ&feature=related .
Hur som haver så flyttar vi som sagt imorgon. Stöde heter det, stället pappa ska flytta till.
Så det blir en låång dag eftersom att vi ska dit och hem på samma dag.
Har en massa filmer att se på. Även några Zoey 101 delar. Så det går nog bra, jag är van.

På tal om flytvästar så kommer serien Greek till Sverige!!!!!
Det är en serie för alla, går inte att hata.
Har sett de 22 första delarna men det hindrar inte mig från att se om dem på TV:n, när jag kan.
Den börjar söndagen den 3:e augusti på kanal 5. MISSA INTE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nu får alla ÄNTLIGEN se serien som vi har snackat så mkt om:D:D:D:D

2008-07-23 @ 16:10:38
URL: http://kaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0