Jobb.

Sitter här på jobbet just nu..
Alex är på Peace and love så jag är ensam, eller ah ensam är jag ju verkligen inte.. Men jag är alexlös.
Idag har jag packeterat en tung låda, inget att leka med.
Inte direkt som att slå in julklappar här inte, och verkligen inte så fint när jag gör det.
Men det är kul, speciellt att tejpa . Jag "löper ammoniak med tejpen" som alex säger.
Sen har jag väl mest kopierat en massa papper och sånt, och typ halvsovit.
Hård arbetsdag med andra ord ;D

Imorse fick jag veta att jag är ledig imorn^^

Igår for jag till Eugenia efter arbetet.
Där bakades det kokosbollar och mockarutor.
Går inte att ha det tråkigt med enia <3
Sedan åt vi oss feta och tog det lugnt. 
Men det gör inget, missade nämligen bussen precis när jag skulle hem (bussjäveln måste sett mig springa, gick inte att missa mig!), så jag tog mig en liten promenad hem.
Rätt stolt ändå!
Bilder från gårdagen läggs upp när jag kommer hem ;-)

Längtar hem, till min säng!
Men innan de ska jag se på Sailor Moon filmen jag hittade hos pappa när vi skulle flytta lite grejer till det nya huset i typ Sundsvall! =(

Ska jobba lite nu..

Häduu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0