5/3

Nu är dt ett tag sen jag skrev.. :P
Idag var ja i skolan till fyra! 
haha riktigt pinsamt vare när typ hela klassen satt vid NO salarna o ja skulle till alex skåp för att lämna lite grejer.
Jag gick några meter o sen kom ja på att ja hade glömt nycklarna, så ja gjorde en tvärsväng,
hade hala skor så helt plöstligt gjorde jag en sån där trampa-på-bananskal-vurpa o hamna på golvet xD Typiskt!
Vi fick prata betyg i Matte A o ja fick mvg! yey
Sen hade vi engelska prov =(

Efter skolan drog jag, eugenia och afnan o käka på Mc Donalds i tumba. 
Södertälje är såå mycket mysigare, men milkshaken i tumba tog priset! Gör gött

Sen skulle ja åka ända till Hölö för träning!
Asså Hölö är ett riktigt bondeställe! när ja åkte buss så var dt 4 personer innan jag steg av, MED MIG! och dt va innan vi ens kom till  själva hölö samhälle.
Dt tar typ en timme till närmsta stad, Södertälje.
Och om en bil åker förbi en (vilket inte är så jätte ofta) så vinkar man!
även fast man aldigt sett personen förr.
Lite mysigt tycker jag men ändå rätt så... töntigt! tihi

Jag va inte lika taggad idag som när vi inte hade träning menmen.. Vi har bestämt att vi ska börja springa elljusspåret. PRECIS vad jag behöver! Sommar snart jue =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0