SingStar

Dagens skoldag var kort..men ändå lång..
Kom till skolan som vanligt, för att få reda på att Saqib VABa igen!
Inte lika glad sm förra gången eftersom att jag inte hade någon franska,
för dom snorungarna är i Paris! *snyfft* Hoppas ni dör! eller neh.. inte Alex.. ta väl hand om mina skor <3 (a)
Aja får trösta mig med att det ösregna där idag =P
Och efter franska har vi ju lunch så jag var alltså i skolan när jag hade världens sovmorgon.. Typiskt!
Vi skulle ju kunnat dra nån stans istället får att sitta och göra ingenting i skolan..men självklart a´hade jag ett möte med SYV mitt i allt så dt gick inte heller.


Vi slutade dessutom extra tidigt eftersom att marianne skulle nån stans..
så vi hade bara två lektioner.
Vi skulle träna Power Yoga efter skolan men vi slutade så tidigt o orkade inte vänta på att klockan skulle bli träning så jag, enia, milena, denise och afnan drog hem till Carro för att köra SingStar <3 
hahaha dt bästa var nog när ja o enia skulle sjunga one night of passion!
Vi kunde ju inte direkt texten så vi skrek i hopp om att träffa tonerna..
Visade sig att både jag o enia är tondöva! 


När vi va på väg hem vart jag och enia sugna på Mc Donalds..
Vi kom fram till att jag o enia är väldigt lika men ändå olika..
Vi mättade våra magar och släckte våran törst och jag satte en stor isbit i halsen!
men dt kanske var bra efter allt skrikande.


Igår var jag på tävling i Eskilstuna.
Det var en ganska stor tävlin och ja skulle vara där typ 10ish?!
Så efter väldigt lite sömn kom jag dit.. extermt otaggad (om man kan säga så)!
Det va Mcoola elektronik tavlor som jag bara har prövat en gång förut! 
men dt hjälpte inte mitt resultat.. gick skit! 
åkte hem innan alla andra var klara.. men dt såg bra ut för dom innan ja drog ;D


Och så på den Internationella kvinnodagen planterade jag äntligen min Venus fly trap (aka köttätande blomma)
ååhh ja letade efter den som en galning i sommras och varje gång ja kom till teknikmagasinet var den slut..
men en underbart vacker dag så hade dom EN kvar!! Tvekade inte en sekund!
men ja kunde inte plantera den eftersom att ja va i Östersund o när ja kom hem skulle ja direkt till Spanien-Marocko..
när ja kom tillbaka var dt lite sent. så ja har väntat i över ett halvår på att plantera min blomma!
men jag tror inte att han ELLER hon kommer kunna klara sig i vårt grymma kalla Sverige..
Det var väl för tidigt.. men ja tyckte dt passade så bra just den dagen.
Ja känner mig som en blivande mor.. som snart ska föda (4-6veckor stod dt på paketet).
Vi får se hur det går..
To Be Continued


Nu ska jag ta och vattna min älskade med ett sugrör och tränga in lite koldioxid i påsen den befinner sig i!
Åhh nån som uppskattar min andedräkt! <3

xoxo/ Soffe

Kommentarer
Postat av: Martina

Har du blogg?!?! Lr stryk över det, jag vet ju redan svaret. Haha jag visste inte att du skaffat :P Kul o läsa! :D
Buss o kran vattenkran!

2008-03-12 @ 20:13:59
URL: http://martiwa.blogg.se
Postat av: Sofia

Hahaha ja! jag har bara glömt att säga dt ;D

2008-03-13 @ 17:37:44
Postat av: eniiia

hahaha :D
ja vi e faktiskt det:D men asså du måste ba erkänna att det var fäävliigt roligt assåw:D hahah vi dooog av garv:D.. men ja va hes resten av dagen :/

2008-03-13 @ 22:06:35
URL: http://eugeniiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0