Våffeldagen

Tumble outta bed
And stumble to the kitchen
Pour myself a cup of ambition
Yawnin, stretchin, try to come to life
Jump in the shower
And the blood starts pumpin
Out on the streets
The traffic starts jumpin
And folks like me on the job from 8 to 4 (det är ju typ värre än 9 to 5)

Jaha, idag var det då min första arbetsdag.
Riktigt trött var man när man vakna kl 06.30.
Försökte dricka en kopp kaffe på jobbet men det blev bara en halv.
Hur kan nått sm luktar så gott vara så äckligt?
Det är rätt så slappt arbete.. man gör typ ingenting egentligen.
De två sista timmarna fick vi som uppdrag att åka ner till apoteket och köpa alvedon, shoppa lite
och sedan fika på Nancy's på Bravidas (det är där ja jobbar) bekostnad.
Jag fick dessutom bravida tröja och bravida strumpor.

Nu ska jag äta våfflor bye!

Bild på mig när ja jobbar med min nya tjöja. Vet inte vad ja gör med foten..

 

Och så lite bilder från påskhelgen..


jaa när man inte har el så får man ha lampor av ljus. rätt så mysigt ändå.


japp snön var ända upp till fönstret!


Haha vi glömde ta med tallrik och bestick så vi fick äta pankakorna i en muss med en pinne..


Och så måste jag visa upp min allra första brasa som jag och jenny gjorde av kvistar! den e faktiskt värd två bilder!
 


Kommentarer
Postat av: alex

hahahaha de va väldigt trevligt att jobba me dej... hahaha annars blir de JÄTTE tråkigt

2008-03-26 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0