Vart får jag allt ifrån? Glöggen!

Började dagen med biologiprov.
Sen fick vi veta att Saqib VABa.
Slutade halv 11 och efter ett möte med SYV drog jag,
Denise och Milena hem till Carolin.


Åhh vad ja älskar singstar!!
Vi körde battle: jag och milena mot denise och carro.
Det var en jämn och tuff kamp!
Men tillslut fick jag och milena inse att vi blivit besegrade..
12-02 blev de..haha
Men jag är stolt ändå!
Ja va faktiskt mästaren på att rappa till
Wannabe - Spice Girls
och att sjunga Zombie - Cranberries! 
Inte direkt fint.. men poäng blev de ;D


 Sen fikade vi till reprisen av melodifestivalen,
missade den i lördas och ja va bara tvngen att se Björn!!
Vart får jag allt ifrån? Glöggen! Hahahaha HAN ÄR FÖR SÖT!!
Gillade faktiskt Sibels låt, riktig rysare.


Sen bar det av till Alex i Hölö.
Rätt så jobbigt att ta sig till henne, 
hon bor så långt ifrån busstationen!
Hon säger att det bara är 2km 
men jag vet att det är mer! känns som typ 7!
menmen de e bra att gå lite extra, sommar snart juh! =)


Hon åker iaf till Paris imorgon,
och hon har lovat mig ett par gula skor^^
Fan, nu börjar ja ångra atta jag inte ville åka..
och dt blir inge Romme heller,
för ingen av oss tjejer i klassen lyckades hämta pengar samtidigt..
och man ville ju inte betala innan dom andra gjorde dt. Typiskt!


Vi kollade iaf på en skiit bra film: Green Street Hooligans.
Rekommenderar den starkt ;) 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0