En liten lista :)

Lovar du att vara ärlig? Javisst
Du heter: Sofia Elisabeth Pettersson
Låt just nu: ingen faktiskt
Om du röker: Nope
Beroende av: öh vatten kanske?
Favoritkaraktär(er) i film: vet inte
Vem behöver du mest just nu: pappa, saknar honom.
Vad tror folk om dig: att jag är blåst.. vilket jag verkligen inte är  : )
Vad säger du för att imponera på någon: jag kan vända ögonlocket utochin
Hur imponerar man på dig: man vänder ögonlocker utochin
Brukar du skratta för dig själv? jaa, det händer ju
Vilken är din favoritmålning? Flickan med pärlörhänge
Vart bor du: Södertälje
Trivs du där: Jodå, men kan lätt tänka mig att flytta närmare sthlm
Äger du några converse: nope
Festar du mycket: nej, inte mycket inte
Vad har du för mobil: Sony Ericsson
Är du allergisk i mot något: nyser när ja kollar in i solen..
Nästa mål i ditt liv: Studenten!
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast: min bror
Antal sömntimmar inatt: cirkus 7 timmar
Sov du ensam: japp
Tycker du om din pappa: Ja det e klart
Brukar du komma i tid: njae, det kan ja inte säga att jag gör
När mår du bra: Det är inte ofta jag inte mår bra, om jag säger så 
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt och gult
Vad tycker du om fötter: Inget jag brinner för.. men har heller inte fotfobi
Är du smart: Jadå, det vågar ja påstå
Är du aktiv i skolan: Tillräckligt
Favorit dryck på morgonen: beror på vad jag äter, men juice eller mjölk
Rakar du benen: Jadå
När brukar du gå och lägga dig: det är olika.. men runt 23 på vardagar, helger kan variera rätt så mycket
Är du blyg: Ja det är jag! 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inget som har hänt mig. Men visst tror jag att de kan ske, optimist som jag e.
Har du spytt offentligt: ja..
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: familj och vänner.
Är du nöjd med ditt liv: Ah, rättså
Är du bortskämd: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0