Skyttiaden

Idag har jag sovit bort typ halva dagen, vilket inte är så bra med tanke på att det är en söndag och skola imorgon.
Men jaja skönt var det.
Det var träning idag, och jag fick veta att jag har kvalificerat mig vidare till Eskilstuna i Skyttiaden, en av världens stärsta skyttetävlingar. Det trodde jag verkligen inte att jag skulle göra med tanke på att endast de 3 bästa går vidare och hur det gick på tävlingen förra veckan. Det är väl för att Danne går igenom en period just nu, som tydligen alla skyttar går igenom någon gång, då det helt plötsligt går skitdålig. Perioden har till och med ett namn! aja det är ingenting som kommer hända mig, jag anser mig inte vara tillräckligt insatt. Hehe
Så nu är det Eskilstuna som gäller, det är inte förrän i Januari, men ändå, kul!


En väldigt nervös Danne och en väldigt glad Sofia på SM i Trollhättan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0