Tjoho!

Läänge sen! det blev visst närmare 18 veckor än 18 dagar, menmen bättre sent än aldrig, inte sant? ;D
Hade faktiskt bestämt mig för att börja igen innan december börjat, så jag är stolt.

Denna helg är jag hos pappa, i Stöde. Det var riktigt länge sen jag var här sist och jag kan erkänna att jag fick lite dåligt samvete. Men nu är jag här och jag ska skärpa mig!
Idag hade jag planerat in ett Dirty Sexy Money maraton, eftersom nya delar börjar på onsdag. Men far min hade andra planer för oss, det vart soffshopping och fika i Sundsvall, kul men jag hann bara se den första och sista delen av maratonet. trist.

Så det var min lördag, imorgon eller idag rättare sagt idag har jag tänkt göra (med lhjälp av Doris och Kajsa såklart) en snögubbe av det lilla vi har till snö här uppe. Haha japp, ni läste rätt SNÖ. Sen hinner jag väl inte med så mycket mer, kanske en övningskörning, för måste vi måste nämligen åka hem rätt tidigt. Det tar ju 5 timmar med bil härifrån.
Nu tror jag att jag läsa om hur Storbrittanien styrs!

Ajdå, tappade just datorn i golvet så den stängdes av. Klumpigt av mig, men ingen blev förvånad. Men ingen skada skedd, allt är kvar, den fungerar som den ska och mitt inlägg sparades till och med så jag slapp skriva om!


Jag sitter framför brasan och det här skulle vara min utsikt om det inte råkade vara alldeles kolsvart ute just nu.
Mysigt va?!


Kommentarer
Postat av: Alex

ÄNTLIGEN har du börjat blogga igen!

2008-11-19 @ 20:52:22
URL: http://kaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0