Torsdag

Hallelåja!
Idag hade jag då bara två lektioner, svenska och samhälle, eftersom att vår mattelärare är sjukskriven för stress(depression?). Hon var ändå kass så vi hoppas på en ny lärare, som kan lära ut. 
Mitt under samhällslektioen gick brandlarmet, igen. Nader sa att vi inte behövde komma tillbaka efteråt, på det sättet är han bra. Men som lärare, ja då kan jag inte riktigt säga att han är bra, snarare dum i huvudet! Det verkar som att han tror att emelie är sjuk för att vi ska slippa vår redovisning. Så vi ska göra den nästa vecka, men då kommer han vara hårdare med bedömningen(!) man kan väl inte råför att man får feber?
Dessutom ska jag ha elevrådsmöte på hans onsdagslektion nästa vecka, känns liksom som att jag måste skippa det om jag vill få bra betyg!
Som ni kanske förstår är jag jävligt irriterad på honom just nu, och det värsta är att man inte kan snacka med honom! Jag skulle lika gärna kunna prata med en vägg, man får ju samma respons.

Med det sagt kan jag nu koncentrera mig på mitt läsande. Jag läser Änglar Och Demoner av Dan Brown, det är tydligen uppföljaren till Da Vinci-Koden och det är den fetaste boken jag någonsin gett mig på. Och jag ska fan läsa ut den, jag började redan på tåget idag. Den verkar faktiskt bra. Jag tänker bli en såndär tåg-och-buss-läsare. Bära med mig den hit och dit. Det är mysigt, såhär på vintern.
Synd bara att snön nästan helt är borta.



Jag som tingeling hos
Eugenia i lördags.


Kommentarer
Postat av: *Carro

Instämmer med det du påstår där om lärar fronten....fan asså :/

2008-11-29 @ 00:07:23
URL: http://carolinzita.blogg.se/
Postat av: Emelie

dumma idiot nader!!! :@

2008-11-29 @ 00:55:18
URL: http://easd.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-11-29 @ 01:01:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: sofia

Jaa, verkligen!!

2008-11-29 @ 01:21:05
URL: http://sofiapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0