Dagens dagens

Vad hände där?
En månad sen började det om med samma saker.
Hade inte orken att fixa det helt enkelt.
Men nu är det nya tag.
Orkade egentligen inte fixa det den här månaden heller. Men nått måste jag ha!
Så vi kör en nedräkning. Det blir månadens tema.
Nedräkning tills om bror flyttar.
Tills jag får tillbaka mitt rum.
Tills jag får tillbaka min andra garderob.
Nedräkning tills det inte längre finns någon som väcker en på nätterna genom att prata/skrika i sömnen.
Tills en fet dataskärm inte lyser upp rummet och håller mig vaken när jag försöker sova.
Tills jag inte behöver tänka på att någon annan sover i samma rum.
Tills jag blir fri helt enkelt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0