Longfriday

Jag är rastlös, riktigt jävla rastlös.
Jag väntar på klockan. Så jag kan börja fixa mig.
Jag kan inte börja för tidigt. Så man kan inte hitta på något heller, för det skulle ta för lång tid.
Ni förstår mitt problem va?
Jag ska med Denise på hennes broders studentskiva. Tio ska jag vara där. Men eftersom man bor i Södertälje måste man åka innan nio!
Så nära men ändå så långt ifrån eller bara långt ifrån?
Jag ska fan flytta till Stockholm! får jag chansen tänker jag inte tveka en sekund!
Så jag har två timmar till godo.
Kanska ska börja nu ändå, vet ju inte ens vad jag ska ha på mig.
Blir man klar lite tidigare kan man ju alltid kolla på talang.

Så här cool ser jag ut just nu förresten. Osminkad halvplattat hår och solbrillor inomhus.
Så går det när man har tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0