Lov

Igår satte jag mig i tidsmaskinen och åkte tillbaka i tiden.
Jag såg temperaturen sjunka från 15 grader till 1 grad. Jag såg ladskapet bli allt vitare och vitare.
Våren hade precis kommit, och då åker man ifrån den.
Fast så farligt är det ändå inte. Om man bortser från snön som gick upp till knäna på mig är det inte så långt ifrån vår här heller.
18 grader i solen, men det är väl la 7 grader i luften.
Ah juste, jag är hos pappa om ni inte hajat det än.

Idag har jag övningskört. Gick bra måste jag säga. Det är synd att man inte kan göra det så ofta, och när man väl gör det var det så länge sedan sist att man tappat en del. Men det kommer tillbaka snabbt.
Så fort man fått in grunderna får man ta o köpa lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0