God morgon

God morgon gott folk!
Jag fick både roliga och dåliga nyheter på morgonen.
Den dåliga var från skatteverket. Tydligen så måste jag betala mer än 1000kr nu. Det är väl för att jag glömt betala in mina första 1000kr. Inte kul allt men som man bäddar får man ligga antar jag...
Den roliga nyheten var ett vykort från Yassy och Alex, så gulliga! Det ända jag inte fattar var "vattnet är så där grönt och fint som du alltid velat ha det". WTF grönt?! Hur tänkte dom där? Vem vill ha grönt vatten? Grönt vatten ser ut som förgiftat vatten, vill jag bada i grönt vatten så kan jag bara dra ner till äckliga maren.
Nej, blått ska det vara. Blått!

Nu ska jag hoppa in i duschen
Tudiluuu!


Här ser vi bilder från mitt drömställe: Hamilton Island i Australien,
där vattnet är blått, precis som det ska vara! ;-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Den där bilden, ååh vad härligt det ser ut! Om man bara hade pengarna =(

Hahaha, e JAG läskig? Isf e nog vi båda läskiga, härmar varann omedvetet!

2009-08-14 @ 01:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0