HAHA Varför är jag inte förvånad?



Jag: Man börjar känna röklukten nu..
Mami: Ah man kan till och med ser att det är lite rök här inne, vi måste vädra. Sofia sätt på fläkten och öppna balkongsdörren!
Jag: mamma, balkongsdörren? vart tror du röken kommer ifrån?!
Mami: ja juste, men sätt på fläkten. Jag förstår inte varför dom bränner ner skolan som dom ska gå i?
Jag: mamma, det är just därför dom bränner ner den..

Haha det hela är bara tragiskt, några småungar vill vara tuffa och bränna ner skolan för att slippa gå i den. De har uppenbart planerat eller åt minstånde tänkt lite fler gånger än bara en gång på de i ju med att de gör det bara en vecka innan skolan ska börja.. Idioter. Nu måste dom åka extra längt bort för att gå i en skola och en stor klass där kanske inte ens bästa vänner går. Smart, verkligen!

Haha och så finns en film redan uppe på youtube!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0