It's a must have!

Whats up in the hizzie fochizziiiie?
Nu börjar ju bloggandet på riktigt igen, guud så roligt!
Igår var jag och Eugenia inne i stan (stockholm) för lite shopping. Vad jag köpte är rätt ointressant, men när jag kom hem var jag på tok för trött och sliten för att skriva något här (jag vet, ursäkterna har redan börjat..), men hur som haver upptäckte jag att larmet satt kvar på en av trosorna. Förstår inte hur det gick till och något jag ännu mindre förstår är hur det aldrig pep när jag gick ut och in i affärerna. Så det var bara att åka tillbaka idag efter skolan för att få larmet borttaget. Ursäkt bad de om också, tur för dom höhö..

Ah och sen köpte jag också en mugg idag.
Japp, en mugg!
Den är så fin och jag ska ta med mig den till skolan varje dag. På tåget ska jag sitta med den och dricka te. Rosa är den och så har den en massa prickar, självklart är även prickarna rosa. Och alla kommer stirra på mig, helt gröna av avund, för där sitter ju jag med det nya must have för hösten 2010.
Hihi

Nej nu är klockan läggdags.
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: emelie

hm, måste bara påpeka att det faktiskt är 2009...

2009-08-26 @ 23:39:49
URL: http://easd.blogg.se/
Postat av: sofia

Öhh.. jag vet!

Jag ligger lite före i modet bara ;D

2009-08-30 @ 16:56:42
URL: http://sofiapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0