090228

Kolla dagens dagens, jag tycker det är så fint!
Jag är så jävla trött asså. lov och jag har inte sovit ut än. Eller det är väl inte lov längre, det är helg. Men det ändrar inget, jag har fortfarande inte sovit ut.
Idag ska jag bara vara hemma. Tvätta, plugga och se melodifestivalen. Helst med mamma, om hon ens vill se den det vill säga. Hon kör bara arabisk tv nu för tiden.
Sen ska jag sova. Tidigt.
Imorgon är det städdag och pluggdag.
Till nästa vecka ska jag ha läst 500 sidor i min bok, recensera boken muntligt, skriva ett referat om Darwin och hans teorier, ha prov, göra klart labbrapporten som skulle vara inlämnad för några veckor sen och skrivit en berättelse om ett brott. 
Och jag har inte gjort ett skit under lovet. Känner mig så hopplös. Har suttit på jobbet och gjort i princip ingenting, sen har jag kommit hem och gjort ännu mindre och sen lagt mig. Man orkar ju inget mer, vaknar för tidigt och lägger sig för sent.
Aja tvätten väntar!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag förstår dig, det där med att man inte orkar plugga o så. Men vet du vad? Det kan man lösa ändå! :D

2009-02-28 @ 19:37:01
URL: http://martiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0