16 dagar kvart till den stora dan

Shululu
Idag var det vollybolltunering i skolan. En klasskampen-grej. Gick ändå bättre än jag trodde att det skulle. Vi kom tillslut fyra, men jag vet att vi hade kommit trea om vi kämpat den sista matchen. Eller rättare sagt om dom kämpat den sista matchen. Jag gjorde inte så mycket haha. Stog mest och skrek, men jag kunde inte hjälpa det. Försökte, men sen vart jag helt inne i spelet igen.
Men fyra av tolv var väl inte så farligt ändå.

Efteråt tog jag tåget hem för att möta upp Yassy och Alex på stan. Drog till tratten för lite fika och mycket diskuterande.

Ja det var min dag det.
Trött som fan är jag också, så jag orkar inte skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0