Äntligen 18

Gooood morgon!
Stor dag idag, för jag blr stor. Myndig faktiskt.
Börjar kvart i 3 idag. Skönt!!
Fast fick gå upp tidigt ändå för att hämta ett bord vi behöver till mässan idag. Menmen.
Lite pinsamt att åka runt med ett bord från Södertälje hamn och hem. "Du tar med dig ditt eget kaffebord" skämtade den översociala killen på pressbyrån. Ha-ha! han är så rolig han. Harat mogonpigga människor!
Jag var död, inget smink, t-shirt jag sov i och mjukisar.

Jaa ni vet ju i princip hur min dag kommer se ut. Vet inte om jag skriver mer idag, det blir nog hem och sen säng.
Jaja nu ska jag iallafall förbereda mig inför med dag, och träna inför redovisningen för JU07.

Hej då och Happy birthday to meeeee!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Grattis, hoppas du får en superbra dag!!

Ni var jätteduktiga på redovisningen! :) <3

2009-02-19 @ 18:23:30
URL: http://rosalavendel.blogg.se/
Postat av: Martina

Stoort grattis igen!:D Hoppas du fick en bra dag =) Hahahahahaahaha, kul det där med bordet xD

2009-02-19 @ 23:57:17
URL: http://martiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0