Att platta eller inte platta...

Som jag sa är jag trött. Men innan jag ska lägga mig behöver jag ta en dusch. Det är där problemet ligger.
Duschar jag måste jag platta håret imorgon bitti. Imorgon börjar jag halv nio. Ska jag hinna platta håret på morgonen måste jag upp kvart i sju. Ser inte hur det ska funka!
Skulle jag duschat tidigare kunde jag låtit håret torka, eller föna det lite grann och sen platta redan idag. Men nu är det ju för sent. Jag orkar inte föna och ännu mindre platta håret innan jag lägger mig.
Så nu funderar jag på att inte platta håret alls. Men då måste jag gå runt med toffs hela dagen. Då kanske jag får ont i huvudet. Då orkar jag inte skjuta. Men jag måste skjuta, för det lär vara sista gången på väääldigt länge. Så jag får inte ha ont i huvudet, eller vara trött.
Ni förstår mitt dilemma? 
Jag behöver ha något annat än toffs. Men vad?
Vad kan man har förutom toffs som ser bra ut för okontrollerade lockar?
Inget jag kan komma på.
Vekar som att jag blir tvungen att ställa klockan på kvart i sju trotts allt....
Attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0