Behöver jag glasögon?

En solig dag när S väntade på bussen hem efter en hård arbetsdag åkte en silvrig bil förbi.
Föraren vinkade till S och hon tyckte att han likna en vän till henne. Låt oss kalla honom för A.
Så S vinkade tillbaka. Sedan smsade S honom för att bekräfta att det verkligen var A hon såg.
S - Körde du förbi mig just? :O
A - Aa :D
S - Haha va?:O har du körkort?
A - Aa :D fick den igår
S - Oj grattis! vad gör du i Södertälje?
A - Tack :D inget ville bara inte va hemma haha
S - haha vilka är du med då?
A - Själv, skulle bara lämna av en kompis
S - haha okej, fan va kul att ha körkort! :D du borde vänt om och skjutsat hem mig haha!
Sen fick S inget svar.

Självklart delade S med sig av den glada nyheten till sin käre vän E. E smsade ett grattis-sms till A, men fick som svar att A inte alls tagit körkort. Skumt tänkte både S och E. Så S frågade C om detta stämde. C vart förvånad och sa att hon inte hört nått om något körkort. S fick då mitt under samtalet ett sms. A var inte i Södertälje, A hade inget körkort. A hade tråkigt,  A var hemma och tvättade!!!!
Föraren var en sliskig gubbe som vinkar till små flickor som väntar på bussar!
S kände sig mycket mycket blåst.

Ja S är jag, ja A är Armando, ja E är Eugenia och ja C är Carro.

Nu måste jag till träningen, sen ska jag kolla en snabbis på Yassys nya hem som hon ska flytta till imorn.

Och Olivia, jag tyckte filmen var jättebra! =)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha jaså du mena Changeling, nu fattar jag ! :D

Hehe jaa den var superbra, fast hemsk!

<3

2009-03-02 @ 17:36:13
URL: http://rosalavendel.blogg.se/
Postat av: sofia

haha ja precis ;D

Ah verkligen hemsk!

<3

2009-03-04 @ 21:11:50
URL: http://sofiapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0