Friday the 13th

Nu var det ett tag sen jag skrev, igen.
Men veckan har inte direkt varit den bästa om jag säger så.
Tåget hem i söndags var inte bara liiite sen, en timme exakt faktiskt. Så jag kom hem halv tolv. Helt utmattad och trött efter att ha suttit stilla i fem timmar. Så det var bara hem och sova direkt.
Som ni vet pajade min dator, så jag lämnade in den redan i måndags. Då fick jag sitta vid min andra dator, behöver verkligen rensa bort en massa skit på den! en vacker dag......
Fick tillbaka den redan i tisdags. Och dom hade räddat alla mina bilder. wohooo. Slapp den tröga datorn.
Och i tisdags började jag äntligen(!) träna. Inte på sydpolen som det först var bestämt. Inte heller med Eugenia. Det där sket sig i sista sekund, dagen vi tänkte betala liksom. Men tänker inte gå in på det. 
Det jag tränar nu är kickboxning men Yassy. Jag är stolt över oss, mest mig, och över att det faktiskt blev av! plötsligt händer det liksom. Haha
Ja, sen var det raka vägen hem, äta, duscha och skriva samhällsgrej till klockan ett. Jag som var helt döööd efter träningen.
Onsdag var då vår lååånga och tidiga dag, inget vila ut den natten inte.
Träningsvärk!! Det var länge sen jag hade det.
Efter skolan åkte jag till Eugenia, det var länge sen vi hitta på något hon och jag. Måste vi ändra på. Skönt var det, bara vara och snacka om allt mellan himmel och jord.
På kvällen åkte jag hem, plugga till svenskprovet. Sen sova.
Vakna nästa morgon, fortfarande träningsvärk, skola, hem, äta, åka till vårt andra träningspass, hem, äta, plugga till biologiprov, "äsh, skitsamma!", sova!!
Idag vaknade jag lite extra tidigt, 9, för att plugga det jag inte orka med igår. Provet gick ändå rätt bra känns det som.
Sen drog jag och Eugenia in till vår kära huvudstad för det var vad myntet bestämde, man ska inte trotsa myntet!
Vi fikade, jag tog cheeskake, mumsfilibaba! :) 
Sen hem till mig och grädda vofflor. Sen självklart en massa snack om en massa skit.

Nu är jag ensam, sååå jävla skönt måste jag säga! precis vad jag behöver.
Har alltid älskat att vara hemma ensam. Nu menar jag inte att jag hellre skulle leva ensam i en grotta helt isolerad från omvärlden, än att gå ut. Jag menar bara att sånt behöver man ibland.
Känner att jag behöver vila ut. jag vet, jag har inte gjort så värst mycket ändå. Men jag känner ändå att jag behöver lite me, myself and I time liksom.
Ska kolla på de nya delarna av lost, heroes och 90210 (om den finns), på brorsans dator såklart. Sen avsluta med Friday the 13th dagen i ära. 
Inte den nya som har premiär idag som min bror är och kollar på. Nej jag ska se på en klassiker. Inte den från 1980, vi behöver inte överdriva liksom. Jag ska se Friday the 13th part VIII från 1989. Myysigt värre. 
Det var allt från mig, tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0