Godkväll mitt herrskap!

Igår var det fet-tisdag, och det var en fettis-dag. Hihi vart får jag allt ifrån?
Jaa självklart åt jag semla på jobbet, dagen i ära liksom.
Hela den här veckan har varit väldigt fet.
Måndag tårta
Tisdag semla
Onsdag chips

Ja jag åt chips idag, det är ju trotts allt lill-lördag!
Sour Cream and Onion med vitlöksdip. Och jag kan utan att överdriva säga att jag åt i stort sett hela påsen själv. Vi var tre stycken.
Så jaa jag känner mig riktigt äcklig just nu. På bussen hem var mina läppar som limmade. Jag vågade inte andas genom munnen. Dom är fortfarande limmade. Funderar på att borsta tänderna, fast då kan jag inte äta något mer. Men å andra sidan har jag väl ätit tillräckligt idag. Asså det känns som att om jag öppnar munnen kommer alla inom 1km avstånd att dö av förgiftning eller nått.

Jaja, nu ska jag väl snart sova. Eller kanske nu.
Sova, Edward Scissorhands, Sova, Edward Scissorhands. hmmm vi får se hur det blir.
Vill inte va för trött imorgon, vi ska på finlunch. Stig-Ove ska nämligen gå i pension. Så vi på VS avdelningen ska ta ett sista farväl. 15pers. 12 gubbar och så Alex mamma, Alex och jag. Bara för att vi är VIP.
Så jag vill för en gångs skull ha plattat hår. Inte ha ett fågelbo på huvudet liksom.

Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0