Hemma från träning

Inte ofta man hör mig säga det! ;D
Fyfan, Jimmy igen.
Han är bra och så, man känner verkligen att har jobbat. Inte som Håkan som har kramövningar som uppvärmning.
Men asså seriöst?
Han körde med sina hoppa-på-plats-uppvärmningar. Efter det och mycket skratt är jag helt död.
Sen var det en massa spring. Jogga-springa-kuuuuta-springa igen.
Kände som att jag skulle svimma eller spy, eller spy och svimma. Menmen, så går det när man inte tränat så mycket genom åren.
Avslutningsvis var det en massa slagövningar, uppercut och krok och allt vad det hette.
Det gör ju lite ont när man slår fel... hehe
Men det kommer, man lär sig.
Men jag gillar Jimmy, han kör hårt. Det är det jag vill. Att riktigt känna att kroppen har tränat.
Jag är förjävla stolt över oss Jasmine!!
Tycker till och med att det är lite dåligt att jag missar träningen på torsdag.
Sen när börja jag tycka sånt liksom?

Aja pluggpluggplugg väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0