Idag fyller bloggen ett år!

Loooooooooooooooooooov!!!!
Glömt att säga de, har inte orkat skriva på ett tag liksom.
Min födelsedag var jättetrevlig, uf-mässan slutade helt okej tillslut och helgen var jättetrevlig!
Min första lovdag och jag vaknade halv sju. Wooohoo!
Jobbade hela dagen, och som vanligt fanns det inte så mycket att göra hihi.
Fick också tårta på jobbet, riktigt gott ska ni veta ;D

Just nu håller jag på att ladda ner fyra filmer: Changeling, Revolutionary Road, High School Musical treee och Edward Scissorhands.
Planerar att se någon av dom ikväll, helst Edward Scissorhands. Men det ser ut som att Changeling blir klar först, och eftersom att jag ska sussa tidigt blir det väl den jag ser.


Ska inte klaga, den verkar skitabra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har blivit utmanad i min blogg, haha ;D

2009-02-24 @ 16:30:01
Postat av: emelie

från mig kanske är bra att veta ;D

2009-02-24 @ 16:30:41
URL: http://easd.blogg.se/
Postat av: Olivia

vad tyckte du om filmen? :D

2009-02-26 @ 16:52:15
URL: http://rosalavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0