I'm off!

Jaa nu är jag klar!
hoppas bara att jag inte glömmer något. Det vore inte så bra.
Jag och mamma hade in liten photoshoot nyss haha. Det började med "kom så tar jag bilder på dig" och slutade med "gör såhär (visar med händerna) och le fint, det ska se glamoröst ut!". Inte såg det någe vidare glamoröst ut kan jag säga, jag garva åt henne hela tiden. Hon är rolig hon, kanske har sett liiite för mycket på top model bara. Kanske lägger upp några av bilderna sen.

Nu slipper jag också ta med bordet på bussen, tåget, i skolan och tåget igen. Vi fixa annat.
Bra för jag kan ju erkänna att det var lite pinsamt. Sitta där med ett bord och när alla stirrar fundersamt är det bara att le lite snällt, fast än man egentligen vill säga "vad glor du på?"
Hatar sånt haha, pinsamtpinsamt!

Visste ni att idag fyller även Simpsons 20 år. Björn Gustafsson fyller oxå år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0