Jag är helt död!

Godmorgon, eller min morgon är väl inte direkt så god.
Jag gissar att ni sover. Har jag rätt? klart jag har! vem skulle inte sova så här dags på en lördag? jo juste, jag!
Igår när broder Elias kom hem fick jag veta att vi tydligen ska städa på skytten idag på förmiddagen. Vi ska vara i järna halv tio för att sen få skjuts där ifrån. Eftersom att bilen är på lagning.
Så jag är glad, vem skulle inte bli det liksom? sovmorgon, vem behöver det?
Jaja nu vet ni iallafall vart jag ska vara halva dagen, medans ni bara chillar.
Måste bege mig till bussen nu, den går ju ända borta vid silverstigen. Morgonpromenad så här på morgonkvisten. Sånt älskar ju jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0