Mami

Får höra att hon är skön, att hon är rolig. Men när det är ens mamma man snackar om är hon varken skön eller rolig någonstans! åtminstånde inte den stunden.
När jag nu tittar tillbaka på bilder från när min bror tog studenten kan faktiskt ett litet skratt komma fram lite här och där.
Lite jobbigt att förklara hur hon är, så jag lägger upp lite bilder innan folket kom.


Sofia, ta kort på mig när jag "fixar" med maten!


Sofia, ta kort på mig och Elias när jag "bjuder honom på vindruvor"!


Elias, ta kort på mig och Sofia när jag "bjuder henne på nötter"!


Elias, ta kort på mig och Sofia!
*klick*
Okej, gå bort. Vad tung du har blivit!


Sofia, ta kort på mig och Elias när han "ger mig blommor"!
Blommorna var Elias, det var ju trots allt han som tog studenten!

Ja, detta var några av bilderna innan folket kommit. Under hela dagen fick man höra "Sofia, ta kort! jag ser inte att du tar kort!" . Ändå höll jag på att ta kort för fullt. Som jag sa var det inte kul då, men nu när man tänker tillbaka kan man få sig ett litet skratt.
Jag älskar dig mami ♥

Nu väntar sängen!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha fan vad skön! :D

Din blogg är också jättefin! :)

2009-02-08 @ 15:43:44
URL: http://rosalavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0