Min kommande vecka

Ja, nu förvarnar jag iallafall. skriver jag inte på ett tag så vet ni varför.
Så här kommer min vecka se ut:
Måndag: pluggpluggplugg. Stort ekonomiprov imorgon och jag har ännu inte ens rört papprena. Inte bra alls!
Tisdag: Stort ekonomiprov. Slutar, ja när slutar jag egentligen? mellan 16-17? Hem en snabbis för att trycka i sig något ätbart. Sen träning till 20. Hem, dusch! Död redan då, men sen blir det plugg till idrottsprovet. De papprena har jag självklart inte heller rört. Men det provet är inte så stort.
Onsdag: Skola, prov. Hinna med det sista inför redovisningen som vi började med smått idag? det går nog. Hem till Yassy efter skolan, hjälpa henne antagligen hela dagen. Hem, förbereda inför redovisningen. Sova.
Torsdag: Fyller åååår! Åka till skolan (ska va där 14.50), eventuellt stockholmsmässan lite innan. Men antagligen inte. Redovisa för JU07, tur att man känner några iallafall! Stockholmsmässan med UF till 18.00. Fira mig!!
Fredag: Stockholmsmässan från 8.00 till kanske 17.30. Hem, fira mig och mamma som fyller år denna dag.
Helgen: Ännu oklar men någon form av firande ska det bli.

Ja, det var det. Nu ska jag äta, sen tror jag att jag ska raka benen. Har fan nästan odlat päls!! inte okej!
Seeen blir det pluggpluggplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0