Sista träningen

Ska snart klä på mig och åka iväg till skytten.
Sista träningen på gud vet hur länge. Dom ska bygga om där vi har vår lokal, så vi måste avsluta vår säsong innan den hunnit komma igång och börja städa undan allt. Så byggarna kan göra sin grej. Frågan är om vi ska fortsätta skjuta någon annan stans (om vi får tag på ett place) eller lägga gevären på hyllan.
Vi har nästan blivit tillovade att skjuta i Gnesta. Snällt och så men orkar jag åka till Gnesta varje gång jag ska skjuta?
Jag orkar knappt åka till Hölö.
Det ser ut som att jag iallafall kommer att lägga geväret på hyllan och sen börja igen när vi fått tillbaka vår lokal. Senast 2010....
Jag har ju typ också tappat intresset. En paus skulle jag nog faktiskt behöva. Men vi får se. Det lutar mot hyllan, jag är för lat av mig helt enkelt.



Fashion när den är som bäst. Lila, grönt, blått och svart.
Finfina färger alla fyra, varför inte mixa alla i ett och samma plagg?
I don't see why not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0