Söndag

Halelåja.
Söndag idag vilket innebär att helgen går mot sitt slut och 5 dagar av skola väntar. Hur mysigt låter inte det?
Idag har jag gjort i princip ingenting, men ska snart ta och plugga lite matte. Har nämligen prov imorgon.
Igår var jag hos Milena för att fira att hon fyllt arton år. Somnade inte för än runt 6 och har varken sovit länge eller bra, så jag lär ju sussa rätt tidigt ikväll.

Tänkte meddela att jag lagt upp en dagens dagens som ni finner till vänster. En kul grej bara. Citat eller ordspråk eller vad det nu är, med olika teman för varje månad. Eftersom att det är februari och alla hjärtans dag kommer i februari så är månadens tema just kärlek. Myyysigt va =)

Nu ska jag ta en varm och härlig dusch för det tycker jag att jag behöver.

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0