Jason Mraz - Life is wonderful

Igår var också en skitdag. Orkar inte gå in på den, men den förgylldes av Denise och Becca. Tack tjejer ♥
Hela veckan har jag annars bara varit trött, både fysiskt och psykiskt.
Kändes som allt gick emot mig. Blir väl så när en sak händer, sen en annan och en till osv. Varje liten grej som sker låter så mycket värren än det egentligen är.
Men så fort jag lyssnar på den här låten blir jag bara glad igen.
Den ger en underbar feeling liksom. Everything happens for a reason, det finns nått gott i allt som sker, efter regn kommer solsken.

Kommentarer
Postat av: A

Åh jag tänker på spanien när jag hör låten:D

2009-02-15 @ 19:05:56
URL: http://kaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0