Tors dag

Idag försov jag mig. Så min start på dagen var rätt skön. Sov en timme extra och sen orkade jag inte stressa till skolan, vi skulle ändå bara se på film första lektionen. Så jag tog det lugnan och plattade håret och allt.
Skolan fortsatte med en massa tråkiga lektioner.
Efter skolan drog jag och Becca hem till Emelie för att göra powerpoint-presentation i biologin.
Som vanlig ska Emelie göra allt fast än hon inte kan. Man får heller inte visa hur man gör för hon tror ju att hon kan. Haha ;D
Men den blev bra tillslut. Den skulle ju inte vara så himla, vi fick faktiskt bara uppgiften igår.
det var i princip min dag det. Nu ska jag kolla på 90210 sen kanske sova.
Imorgon har jag en lektion, sen blir det hem, packa, äta något, buss, tåg, och så iväg till pappa.
Får se om jag hinner skriva något.
Tudiluuu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0