Döööööööd

Idag var den tuffaste träningen hittills.
Började med att jag missa bussen så vi kom lite sent. Men vi slapp de där 50 armhävningarna man brukar få som straff(!).
Då körde vi nån typ av idioten, vi har gjort de flera gånger så vi är vana. Men sen blev de 40 armhävningar. Jag gjorde typ 20. Idioten igen, och så 50 situps. Att vi var döda efter det kan ni lita på. Vi har ingen kondition alls.
Det var en tränare som vi inte hade haft förut. Jag var hundra på att det var den mytomspunna Arto. Vi har hört mycket om honom, från många munnar. "Har ni haft Arto än?", "Om ni tycker att han är tuff ska ni träffa Arto", "Fick ni gå iväg och dricka vatten? så skulle ni aldrig få göra om det var Arto", "det här är en Arto-favorit".
Dagen var kommen tänkte vi.
Sen blev det streching och jag kunde inte hålla mig för garv när Yassy skulle stretcha. Asså tjejen kan inte, hon ser ut som jag vet inte vad. Vem kan inte skratta när man ser henne. Och vi var längst bak så jag var den enda som såg henne!
Även fast vi va längst bak hörde han oss. Vi var nära att få 50 straffarmhävningar!
Men då blev vi tysta.

Men han var snäll, tyckte att vi var roliga. Han skrattade, eller rättare sagt asgarvade, när vi skulle göra våra sparkar. Antingen såg vi ut som en ballerina eller så tog vi i för mycket, missade, flög upp och landade på rumpan. Eller jag gjorde väl det där sista.  
Men han körde med värsta high tech sparkarna, sånna man ser Bruce Lee göra på tv. Nästan.
Det viktiga var iallafall att han skratta med oss, inte åt oss!

Juste, när träningen var slut frågade jag vad han hette. Han hette något i stil med Christer, Christian nått sånt. Alltså inte Arto. Vill inte veta hur han är. Shit! säkert kall också. Blir säkert bara irriterad av vårt fnitter.
Usch, den dagen den sorgen. 

Har alltid så jävla kul på träningarna!
Skulle aldrig haft det utan min Jasmine ♥


Kommentarer
Postat av: Martina

HAHAHAHHA! Så typiskt er :P Aa, Christian heter han.. han brukar skratta xD

2009-02-27 @ 01:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0