Varför så mycket snö?

Okej, snön börjar faktiskt gå mig på nerverna på riktigt!
Ska hem idag, förhoppningsvis. 14.11 tåget skulle jag ta, men om vi ska hinna med det i det här vädret är det redan försent om jag säger så. Det vräääääker ner snö. Buss tänker jag aldrig i livet åka, för osäkert, jag är inte trött på livet riktigt än..
Nästa tåg går 18.11. Det hinner jag ju med. Då är jag framme 21.30, om sj håller tiderna som dom alltid brukar.... eller?
Går resan som den ska och om jag hinner ta mig till pendeltågen på mindre än en kvart, kommer jag hem 22.30.
Och jag som inte tog med läxan för jag tänkte "den hinner jag ju göra när jag kommer hem!". Japp, vi ser ju hur det gick med det!

Juste! ett problem som kanske uppkommer pga vädret! Snöstorm kanskedet inte riktigt är, men inte är det långt ifrån. Jag kanske inte kommer hem idag alls.. Man vet aldrig, det snöar verkligen non-stop, skit mycket!
Men jag tror ändå jag kommer hem idag.
Men vi får se hur det blir.

Jaja nu ska jag hänga lite på internet, jag har ju gott om tid. No stress!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallåå skärpning sofia!! Du vet väl om att du inte har bloggat sen i söndags och nu är det torsdag! Fy skäms!

2009-02-12 @ 18:12:44
URL: http://easd.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha jaa jag vet!

Skriver ett bums med detsamma ;D

2009-02-13 @ 20:09:57
URL: http://sofiapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0